HOGY ÉTELE VALÓBAN ÉTELE LEGYEN ÉS NE PEDIG
  Müzlik, kásák
  Kenyérsütõ iskola 
  Kenyérfélék
  Fûszerkeverékek
  Kovásztalan kenyerek, pogácsák.
  Pástétomok, melegszendvicsek
  Levesek
  Tejtermékek és tojás helyett
  Levesbetétek
  Italok
  Fõzelékek
  Fõételek
  Sültek
  Fasírozottak
  Saláták
  Salátaöntetek
  Szószok
  Sütemények
A helyes táplalkozás piramissa
KEDVES OLVASÓNK !

   NÉHÁNY MONDATNYI BEVEZETÕT ENGEDJEN MEG AZ EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁSSAL FOGLALKOZÓ TÉMAKÖRÜNK ELÉ!

   AZ ITT KÖZÖLT ÉTELRECEPTEK EGY ÁTMENETI ÉTREND RÉSZEI , TARTALMAZNAK TEJTERMÉKEKET DE HÚST MÁR NEM.
TUDNUNK KELL AZONBAN , HOGY KORUNKBAN AZ ÉLELMISZERIPARI NAGYÜZEMI TERMELÉS ÉS AZ ÁLLATI BETEGSÉGEK MIATT NEM BIZTONSÁGOS , MONDHATNI VESZÉLYES AZ ÁLLATI EREDETÛ ÉLELMISZEREK FOGYASZTÁSA.

   A HÚS , TEJ ÉS TEJTERMÉK , VALAMINT TOJÁS NÉLKÜLI ÉTREND A KÖRNYEZETI ÁRTALMAKAT / KÖRNYEZETSZENNYEZÉS ,
VEGYSZEREZÉS / IS FIGYELEMBE VÉVE NAGYSÁGRENDEKKEL EGÉSZSÉGESEBB ÉS ÍZLETESEBB A VEGYES TÁPLÁLKOZÁSNÁL.

    AHHOZ , HOGY ENNIVALÓNK TÁPLÁLÉK LEGYEN , NAGYON KOMOLYAN MEG KELL GONDOLNUNK MIT IS ESZÜNK MEG ÉS AMIT MEGESZÜNK , MI MAGUNK FRISSEN KÉSZÍTSÜK EL , MEGÕRIZVE SZERVEZETÜNKET A KÉMIAI TARTÓSÍTÓSZEREK ÉS MÁS SZINTETIKUS VEGYI ÉLELMISZER-ADALÉKOK KÁROS HATÁSAITÓL.
 

KÉRJÜK AZ ÖN EGÉSZSÉGE ÉRDEKÉBEN FONTOLJA MEG AZ
ÉTRENDRE ÉS AZ ÉLETMÓDRA VONATKOZÓ TANÁCSOKAT!